SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW

1. Wszelka korespondencja przychodząca do Szpitala odnotowywana jest w Dzienniku Korespondencyjnym, następnie kierowana przez Prezesa do odpowiednich komórek organizacyjnych, celem dalszego załatwienia.

2. Korespondencja wychodząca za zewnątrz również podlega ewidencjonowaniu.

3. Wyjaśnień na temat świadczeń medycznych udzielają ordynatorzy oddziałów lub dyrektor ds. lecznictwa.

4. Skargi i wnioski rozpatruje Prezes.

5. Organizację pracy w poszczególnych komórkach organizacyjnych określa regulamin pracy i regulamin organizacyjny.

 

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Eunika Figiel 08-03-2004 13:03
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2013
Ostatnia aktualizacja: Eunika Figiel 29-01-2013 10:23