Dostawy leków.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy, 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10, lok.13, woj. zachodniopomorskie, pow. myśliborski
Tel.)fax. 0957462502, e-mail: spzoz_barlinek@poczta.onet.pl ogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na dostawy leków.
Miejsce realizacji zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Barlinek ul. Szpitalna 10, 74-320 Barlinek.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej:www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
e-mail: spzoz_barlinek @ poczta.onet.pl
Przedmiotem zamówienia są dostawy leków w okresie 12 miesięcy od chwili podpisania umowy, na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Barlinku.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin realizacji (wymagany) - 12 miesięcy od chwili podpisania umowy.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
-
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
-
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
-
Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
-
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczeni o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Głównym kryterium wyboru ofert jest:
Cena - 100 %
Termin składania ofert upływa dnia 09.12.2008 roku o godzinie 11 :30
Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.12.2008 roku o godzinie 12 :00
Termin związania oferta upływa dnia 09.01.2009 roku.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
Irena Sulikowska tel. 0957461810
Ewa Baranowska tel .0957462502
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, pokój nr 14
Barlinek, dnia 25.11.2008 rok
Podpis Dyrektora
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SPECYFIKACJA_ISTOTNYCH_WARUNKA_W_ZAMA_WIENIA_leki_2008-2-1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-11-28 14:32:15 | 10KB | 81 razy |
2 | umowa_na_lekI-_2008_ROK.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-11-28 14:32:43 | 39KB | 66 razy |
3 | LEKI_zaA_acznik_nr_1_I-rok_2008-bez_cen.xls Po terminie otwarcia ofert | 2008-11-28 14:32:55 | 70,5KB | 110 razy |
4 | LEKI_ZaA_A_cznik_nr_1_poprawiony_II-bez_cen.xls Po terminie otwarcia ofert | 2008-11-28 14:33:05 | 38,5KB | 125 razy |
5 | LEKI_ZaA_A_cznik_nr_1_poprawiony_IV-_bez_cen.xls Po terminie otwarcia ofert | 2008-11-28 14:33:15 | 43KB | 122 razy |
6 | LEKI-zaA_acznik_nr_1_poprawiony_III-rok_2008-bez_cen.xls Po terminie otwarcia ofert | 2008-11-28 14:33:31 | 30KB | 125 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedzi_na_pytania_dotyczace_PRZETARGU_NA_LEKI.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-12-05 13:57:23 | 39,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_o_wynikach_przetargu_na_leki_2008_rok.doc | 2008-12-31 13:21:11 | 53KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Eunika Figiel | 28-11-2008 14:32 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 28-11-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | Eunika Figiel | 31-12-2008 13:21 |