Dostawa nici chirurgicznych.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O wartości zamówienia powyżej 14.000 euro
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy, 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10, lok.13, woj. zachodniopomorskie, pow. myśliborski
Tel.)fax. 0957462502, e-mail: spzoz_barlinek@poczta.onet.pl ogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia powyżej 14.000 euro na dostawy nici chirurgicznych i siatek przepuklinowych.
Miejsce realizacji zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Barlinek ul. Szpitalna 10, 74-320 Barlinek.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej:www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
e-mail: spzoz_barlinek @ poczta.onet.pl
Przedmiotem zamówienia są dostawy nici chirurgicznych i siatek chirurgicznych w okresie 12 miesięcy od chwili podpisania umowy, na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Barlinku.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Termin realizacji (wymagany) - 12 miesięcy od chwili podpisania umowy.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
-
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
-
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
-
Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
-
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczeni o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Oświadczenie z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
-
Oświadczenie z ar. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
-
Do oferty należy dołączyć strony katalogowe lub katalog wyrobów medycznych w języku polskim z zaznaczeniem nr katalogowego oferowanego wyrobu oraz pozycji w pakiecie.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Głównym kryterium wyboru ofert jest:
Cena - 100 %
Termin składania ofert upływa dnia 21.04.2009 roku o godzinie 11 :30
Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.04.2009 roku o godzinie 12 :00
Termin związania oferta upływa dnia 21.05.2009 roku.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
Irena Sulikowska tel. 0957461810
Ewa Baranowska tel .0957462502
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14- Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Barlinku ( sekretariat).
Barlinek, dnia 09.04.2009 rok
W imieniu Zamawiającego
Starszy Inspektor ds.
Zamówień Publicznych
Ewa Baranowska
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie_na_dostawy_nici_chirurgicznych.doc | 2009-04-09 13:58:17 | 37KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | specyfikacja_na_nic.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-09 13:58:17 | 14KB | 92 razy |
2 | Formularz_asortymentowo-cenowy_zaA_.1a.xls Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-15 08:21:13 | 36KB | 41 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Eunika Figiel | 09-04-2009 13:58 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ewa Baranowska | 09-04-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Eunika Figiel | 15-04-2009 08:23 |