PRZETARG NIEOGRANICZONY NA na dostawę sprzętu do badań endoskopowych wraz z myjką automatyczną i ultradźwiękową
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O wartości zamówienia mniejszej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 60.000 euro
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy, 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10, lok.13, woj. zachodniopomorskie, pow. myśliborski
Tel.)fax. 0957462502, e-mail: spzoz_barlinek@poczta.onet.pl ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu do badań endoskopowych wraz z myjką automatyczną i ultradźwiękową.
Miejsce realizacji zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Barlinek ul. Szpitalna 10, 74-320 Barlinek
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej:www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
e-mail: spzoz_barlinek @ poczta.onet.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do badań endoskopowych - wideogastroskopu i wideokolonoskopu wraz z myjką automatyczną i ultradźwiękową.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin realizacji (wymagany) - 21 dni od chwili podpisania umowy.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
-
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
-
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
-
Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia
-
Brak przesłanek do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz brak przesłanek do wykluczenia z postępowania.
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczeni o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę.
-
Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.
-
Wyroby muszą bezwzględnie spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych.
-
Certyfikaty CE, deklaracje zgodności, zgłoszenia)wpisy do krajowego Rejestru Wyrobów Medycznych.
-
Wykaz dostaw z ostatnich dwóch lat objętych przedmiotem zamówienia wraz z potwierdzeniem, że zostały one wykonane należycie.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Głównym kryterium wyboru ofert jest:
Cena - 70 %
Ocena techniczna - 30%
Termin składania ofert upływa dnia 13.03.2007 roku o godzinie 11 :30
Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.03.2007 roku o godzinie 12 :00
Termin związania oferta upływa dnia 13.04.2007 roku
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
Krzysztof Anczykowski tel. 0957461810
Ewa Baranowska tel. 0957462502
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, pokój nr 13
Barlinek, dnia 01.03.2007
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie-sprzet_do_badan_endoskopowyh-2007r.doc | 2007-03-06 14:16:15 | 33KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | specyfikacja-sprzet_endoskopowy_2007.doc Po terminie otwarcia ofert | 2007-03-06 14:16:15 | 254,5KB | 126 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedzi-2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2007-03-12 13:09:10 | 38,5KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | NOWY_TERMIN.doc | 2007-03-12 13:09:10 | 21KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | wyniki_przetargu-myjka.doc | 2007-03-26 15:22:09 | 22,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Eunika Figiel | 06-03-2007 14:16 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 06-03-2007 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 26-03-2007 15:22 |