Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Szpital Barlinek Sp. z o.o.

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA na dostawę sprzętu do badań endoskopowych wraz z myjką automatyczną i ultradźwiękową


 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O wartości zamówienia mniejszej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 60.000 euro

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy, 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10, lok.13, woj. zachodniopomorskie, pow. myśliborski

Tel.)fax. 0957462502, e-mail: spzoz_barlinek@poczta.onet.pl ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu do badań endoskopowych wraz z myjką automatyczną i ultradźwiękową.

Miejsce realizacji zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Barlinek ul. Szpitalna 10, 74-320 Barlinek

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej:www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl

e-mail: spzoz_barlinek @ poczta.onet.pl

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do badań endoskopowych - wideogastroskopu i wideokolonoskopu wraz z myjką automatyczną i ultradźwiękową.

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Termin realizacji (wymagany) - 21 dni od chwili podpisania umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  3. Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia

  4. Brak przesłanek do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz brak przesłanek do wykluczenia z postępowania.

  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczeni o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  3. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę.

  4. Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.

  6. Wyroby muszą bezwzględnie spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych.

  7. Certyfikaty CE, deklaracje zgodności, zgłoszenia)wpisy do krajowego Rejestru Wyrobów Medycznych.

  8. Wykaz dostaw z ostatnich dwóch lat objętych przedmiotem zamówienia wraz z potwierdzeniem, że zostały one wykonane należycie.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Głównym kryterium wyboru ofert jest:

Cena - 70 %

Ocena techniczna - 30%

Termin składania ofert upływa dnia 13.03.2007 roku o godzinie 11 :30

Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.03.2007 roku o godzinie 12 :00

Termin związania oferta upływa dnia 13.04.2007 roku

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

Krzysztof Anczykowski tel. 0957461810

Ewa Baranowska tel. 0957462502

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, pokój nr 13

 

 

Barlinek, dnia 01.03.2007

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie-sprzet_do_badan_endoskopowyh-2007r.doc 2007-03-06 14:16:15 33KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 specyfikacja-sprzet_endoskopowy_2007.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-03-06 14:16:15 254,5KB 126 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 odpowiedzi-2.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-03-12 13:09:10 38,5KB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 NOWY_TERMIN.doc 2007-03-12 13:09:10 21KB
Wynik postępowania
1 wyniki_przetargu-myjka.doc 2007-03-26 15:22:09 22,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Eunika Figiel 06-03-2007 14:16
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 06-03-2007
Ostatnia aktualizacja: - 26-03-2007 15:22